Ako cvičiť pri sledovaní televízie?

By Admin_Sk 3 years ago
Domov  >  Pohyb  >  Články o cvičení  >  Ako cvičiť pri sledovaní televízie?

Ako cvičiť pri sledovaní televízie?

Ľudia si neuvedomujú, že čas pri sledovaní televízie sa dá ideálne využiť na aktívny pohyb. Záleží len na tom, čo urobíte. Tu je 10 spôsobov, ako sledovať televíziu zdravším spôsobom. Stroj na cvičenie presuňte pred televízor!

  1. Ak máte stacionárny bicykel a doteraz ste ho používali len ako vešiak, teraz nastal čas upratať z neho šaty a postaviť ho rovno pred televízor. Keď cez neho totiž nič neuvidíte, budete ho musieť používať. Len ho nedávajte späť na pôvodné miesto!
  2. Vytvorte si kruhovú tréningovú trasu. Ak máte dostatočne veľkú obývačku, môžete si v nej urobiť „stanovištia“, na ktorých budete zaradom vykonávať kardiovaskulárne cvičenie počas toho, ako budete v televízii sledovať svoje obľúbené programy.
  3. Môžete skákať cez švihadlo, pochodovať na mieste, dvíhať činky, používať fitloptu alebo stupienok, aby stúpol srdcový tep. Využívajte reklamu ako čas na preverenie svojich schopností. Koľko kľukov dokážete urobiť, kým bežia reklamy? Ak ste ešte len začiatočník, začnite najprv kľukmi alebo sklápačkami počas jednej reklamy. Keď si na záťaž zvyknete, zistite, koľko ich urobíte počas dvoch aj troch reklamných spotov. Po skončení reklamného bloku na vás čaká gauč i televízny program.
  4. Počas sledovania televízie robte výpady. Môžete ich robiť na mieste alebo počas chodenia po miestnosti. Opäť je to aktivita, ktorú dokážete vtesnať medzi programy počas prestávky na reklamu.
  5. Počas sledovania obľúbených programov prešľapujte na mieste. Nepotrebujete na to žiadne špeciálne náčinie a nie je to ani namáhavé.
  6. Koľko zvládnete drepov? Drepy sa dajú robiť na mieste alebo o stenu, ak potrebujete oporu. Ak máte dostatočne pokrčené kolená a ste v polohe v sede, pokúste sa v nej zotrvať čo najdlhšie.
  7. Skracovačky sú jednoduchšie ako riadne sklápačky, no lepšie tvarujú brušné svalstvo.
  8. Sledujte v televízii programy o cvičení. Sú celkom bežné a nemusíte si ani kupovať drahé DVDčka. Nájdite si obľúbeného predcvičujúceho, ktorý vyhovuje vašej kondičke a pravidelne ho sledujte.
  9. Cviky, ktoré robíte pri sledovaní televízie, pravidelne obmieňajte a striedajte. Rovnako ako nesledujete v televízii stále dookola ten istý program (dúfam), nemali by ste vykonávať stále tie isté cviky, ak vás už nudia alebo sa dookola opakujú – jedine, že by vás to bavilo. Niektorých ľudí to totiž baví práve takto. Meňte program cvičenia tak, aby ste sa nenudili. Takto skôr zotrváte pri cvičení dlhodobo.
  10. Pre tých z vás, pre ktorých sú všetky vyššie uvedené cviky príliš namáhavé a priťažké, tu máme poslednú možnosť, ako cvičiť s diaľkovým ovládačom v jednej ruke a (až sa to bojím napísať!) s chrumkami a drinkom v druhej ruke bez toho, aby ste vstali z kresla či gauča: ošívajte sa. Ľudia, čo sa ošívajú, spália denne o 350 kalórií viac než tí, čo sedia pokojne. Vždy, keď sa hýbete, vaše telo páli kalórie. Buďte neposední a zdraví!
print
Categories:
  Články o cvičení, Pohyb